Zosia z ulicy Kociej na wycieczce


20191216_173330.jpgChciałam wam zaproponować do przeczytania książkę pt. ,,Zosia z ulicy Kociej na wycieczce''. Książka ta opowiada o dziewczynce, która wybiera się na zieloną szkołę, ale jej nadopiekuńcza mama stara się odwieść ją od tego pomysłu. Zosia mimo wszystko wyrusza wraz z całą klasą do Zgniłek. Sama nazwa miejscowości w której znajduje się ośrodek wypoczynkowy nie wróży nic dobrego, a w dodatku w okolicy znajduje się zamek, gdzie podobno straszy.
Czy wyjazd naprawdę okaże się złym pomysłem tak jak uważała mama Zosi? Jakie przygody czekają ją w tym odległym i nieznanym miejscu na Mazurach?
Koniecznie musicie przeczytać tą książkę.

Polecam
Ewelina Golańska

Komentarze

  1. Sama seria od początku była fenomenem - zabawna i życiowa, przedstawiona w ciekawy sposób. To właśnie jest coś za co pokochałam tą serię. Bohaterka starzeje się, a cały świat również się zmienia do tego stopnia że zaczyna się nawet napomykanie o rzeczach dla starszych czytelników m.in o polityce - z jednej strony może niektórych wypełnić niesmakiem, z drugiej jest bardzo życiowe, bo czyż im starsi tym zajmujemy się coraz mnie dziecięcymi rzeczami? Czytając odnosiłam częściowe wrażenie że projekt nastoletniej postaci jest prowadzony prawidłowo. I oczywiście są cudowne postacie drugo i trzecioplanowe o których trzeba wyrobić własną opinię. Niezwykle polecam przeczytać.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

O tym, jak się rzep do psiego ogona przyczepił

Szklane dzieci